Menu

Taçoy, "Ülke olarak zor bir dönemden geçmekteyiz. Bakanlığımız, kendi sorumluluk alanlarında gerekli istişareleri sürdürüyor."

Taçoy, "Ülke olarak zor bir dönemden geçmekteyiz. Bakanlığımız, kendi sorumluluk alanlarında gerekli istişareleri sürdürüyor."

Ülke olarak zor bir dönemden geçmekteyiz. Bakanlığımız, kendi sorumluluk alanlarında gerekli istişareleri sürdürüyor.

2. Bir duyuruya kadar Kıb-Tek için aldığımız ek tedbirler şöyledir;

• Bakiye borçtan dolayı birikmiş tüketim alacaklarından dolayı herhangi bir kesme işlemi yapmayacağız. (SMS'leri dikkate almayınız.)

• 16 Mart 2020 tarihinden itibaren tüketim ederi tahsilatı yapmayacağız.
Veznelerdeki nöbetciler sadece depozit İşlemleri, Yeni kayıt, depozit iadesi ve proje işlemleri bedellerinin tahsilatını yapacak.

• Tüketim tutarı ödemelerini ise aşağıdaki kaynaklardan yapabilirsiniz;

1- Ön Ödemeli (Prepayment)
2- Kıb-Tek Mobil (IOS ve Android)
3- https://faturaode.kibtek.com
4- Ödeme makineleri (Merkez ve Ambar Şubeleri)
5- Bankalar

Ayrıca tüm sorunlarınız için Kıb-Tek çağrı merkezi 7/24 aktiftir. (0392-6000 960)

Tedbir amaçlı çalışmalarımız devam edecek ve alınan kararları kamuoyuyla paylaşmaya devam edeceğiz.

Print
Posted: Mar 13, 2020,
Categories: Haberler,
Comments: 0,
Tags: